Op welk game platform is De Sims 3 het beste/leukste?

Ik ben aan het twijfelen maar kan niet goed kiezen ik van van uitgebreid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Ik zelf zou voor de PC versie gaan omdat je daar de meeste handelingen kan doen.
12 jaar geleden
PC inderdaad. Mooi '' 3D '' beeld en je hebt veel interacties etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het voor de pc, spelcomputers en telefoon maar ik zou indd ouderwets de pc doen! Het mooiste beeld en ook nog is veel uitgebreider!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of voor de PC, of voor een smartphone. In ieder geval niet voor de PS3 of XBOX, omdat je daar gewoon heel gelimiteerd bent in besturing.

PC: Als je echt de volle ervaring wilt, en zoveel mogelijk wilt uit proberen.

Smartphone: Als je gewoon leuk af en toe sims 3 wilt spelen, en het je niet zoveel uit maakt hoe het gespeeld wordt. Een groot voordeel hiervan is dat je het veel vaker eventjes kort kan spelen, terwijl je op de computer vaak een langere periode mee bezig ben.t
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de pc is het leukst, aangezien de sims ook oorspronkelijk voor de pc is gemaakt is die versie het best uitgewerkt.
ook kan je voor de pc uitbreidingen kopen.