is er een manier om bij fifa 12 een westrijd te beginnen in bijv de 70 min met een 1-1 stand of gaat dat niet?

is daar een manier voor om een wedstrijd in fifa 12 te beginnen in bijvoorbeeld de 60e minuut bij een 1-0 stand en dat je dus in de resterende 30 minuten probeert terug te komen. kan dat met 2 teams die je zelf kan kiezen of gaat dat niet. het gaat trouwens voor fifa op de playstation 3.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, deze optie zat wél in Fifa 09, maar is er bij Fifa 10 of Fifa 11 uit gehaald.

Ik heb 09 en 11 gespeeld. In 09 zat het wel, in 11 niet. Of het in 10 zat weet ik dus niet.

Hoe dan ook. Deze optie is niet meer beschikbaar. Waarom weet ik niet. Je hebt nu alleen de keuze tussen simuleren en spelen.