Hoe bestuur ik de Xbox 360 met de stem (kinect)?

Ik heb vandaag een nieuwe xbox 360 met kinect en weet dat ik deze ook met mijn stem moet kunnen besturen. Maar tot op heden lukt dit mij niet, ze zeggen dat er ergens een microfoon moet verschijnen in beeld en dat ik dan kan spreken, maar die zie ik nooit en nergens verschijnen (niet op het dashboard, kinect hub etc.) Kinect speech staat wel aan. Ik heb zowel exboks en ixboks geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Uhm volgens mij moest je je country of language veranderen van NL naar EN bij instellingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Language stond al op engels, heb nu locale aangepast en dan werkt het. Toch wel slecht dat MS je hier niet op wijst tijdens de configuratie, komt deze optie er uiteindelijk wel voor Nederland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Localisation moest op United kindom gezet woorden, in ieder geval deed nederland het bij mij niet.

Andere antwoorden (1)

Misschien kun je iets met de onderstaande link doen.
Veel s6