Waar kan ik een r4 kaartje kopen voor Nintendo 3ds?

Ik heb een zelfgemaakte spel en wil die er op zetten hoe doe ik hem er op en waar kan ik een r4 kaartje kopen. Ik wil hem wel in een winkel kopen in de stad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.1K

Antwoorden (6)

Deze kaartjes mogen niet verkocht worden, dus in de winkel ga je hem niet vinden
Op internet daarentegen is genoeg te vinden

http://www.r4r4.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Officieel mag dit in Nederland niet verkocht worden. Je kunt het online proberen. Veel kaarten komen uit Engeland (ook als ze een .nl adres hebben) en zijn dan redelijk goedkoop. Ze zijn te herkennen aan de wat gebrekkige vertalen, met name bij de algemene en leveringsvoorwaarden enzo.

Dit duurt doorgaans wel lang, 8 dagen tot 3 a 4 weken zijn geen uitzondering. Soms komt het helemaal niet. Je kunt er ook niet over klagen, want het is toch illegaal wat je doet.

Ik zou je adviseren om te zoeken op marktplaats naar r4-kaartjes. Dan vind je wat leveranciers, hopelijk bij jou in de buurt, zodat je er langs kunt gaan. Ze helpen je dan vaak op weg met de juiste software (firmware voor je kaartje) en alvast wat spelletjes zodat je meteen aan de slag kunt.

iets duurder meestal dan via internet, maar wel veilig en makkelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er ook een werkt prima. Het mag dan niet legaal zijn, maar dit kan je tientallen (al dan niet honderden) euro's schelen. Zelf heb ik de NDS Lite, hoe het met de 3D versie zit weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het mag niet in de stad je bestelt het

bestel maar via r4ds-dstt.nl
daar heb ik hem gehaald netjes geleverd

het beste is een r4i gold kopen die werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop al een tijdje dit soort kaartjes en wel bij www.r4flash.com.
Levert gewoon vanuit Nederland en is altijd snel (meestal de volgende werkdag) bij me binnen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Vijf jaar geleden ook al?
Ik beveel deze winkel https://free-switch.com/ aan, het product verzonden vanuit Frankrijk en je kunt betalen met PayPal.