Kan je met je xbox op een laptopscherm spelen?

ikheb een xbox en een laptop maar kan je met een hdmi op je laptop scharm gamen via xbox of niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Nee dat kan niet beide apparaten hebben een video uitgang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wel degelijk, je moet je HDMI (als je die hebt) aansluiten op een Xbox 360. Bij mijn vriend is het gelukt maar bij een vriendin van me niet.
Ik weet niet of het bij jou het ook doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vriend speelt zijn Xbox 360 spellen af op het scherm van zijn laptop? Als je even een filmpje ervan bij je antwoord plakt geloof ik het. Ik geloof er niks van. Een laptop heeft namelijk nooit een video ingang. Het enige wat je zou kunnen doen is de laptop openmaken en de interne verbinding van de laptop monitor op een gekunstelde manier aan een HDMI kabel proberen aan te sluiten. Ik gok dat zelfs dat niet zal lukken. Daarnaast zeg je alleen: je moet je HDMI (als je die hebt) aansluiten op een Xbox 360. En dan? Waar ga je de andere kant van die HDMI kabel laten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de laptop, Maar mijn vriend heeft er wel programmas opgezet,volgens mij deze in het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Huhen9tcnaM&feature=related
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gedaan met een apart stukje hardware, Easycap genaamd, dat is een apparaat om opnames te maken (terwijl je gewoon op je TV speelt), niet echt bedoelt om zo te spelen, je kan ook geen fatsoenlijke resolutie draaien (zoals te zien is op het filmpje), ook gaat dit niet via HDMI maar via USB en composiet (de slechtste videoverbinding die er bestaat).
Het kan met een hdmi of een tv tuner voor 40 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe dan? Lees de vraag nog eens goed. Een tv tuner heeft er helemaal niks mee te maken overigens.
Op slechts enkele laptops kan dit, heb je een scart/av ingang? Dan is het wel mogelijk en moet je een speciaal programmatje downloaden.. ben de naam even kwijt..