kan het kwaad als je de wie afsluit terwijl je een spel aan het spelen bent??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie = Wii ;-)

Antwoorden (5)

Nee, heb ik zo vaak gedaan. Nooit iets gebeurd. Wat wél kwaad kan is de wii uitdrukken tijdens het opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen idee waarom dit een duim omlaag heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
nee het kan geen kwaad alleen zou ik dan op de reset knop drukken en dan uitdoen dit geeft minder schaden en trouwens bedoel je de wii of bedoel je iets anders dan klopt mijn antwoord niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zegt eerst dat het geen kwaad kan, En dan kan het ineens wel schade leveren? -
nee. behalve als je in een ander level of watdanook bent en het niet is opgeslagen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je voor het uitzetten je gegevens opslaat gaat er niks verloren.
Je zal ook niks beschadigen door hem uit te zetten tijdens het spelen.
veel plezier met uitzetten :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang de schijf alleen leest en niet schrijft kan het geen kwaad.

Als er wél naar de kaart geschreven wordt, kunnen die bestanden onjuist of onvolledig (corrupt) opgeslagen worden en kunnen ze de volgende keer niet goed worden uitgelezen.

Tijdens het rondlopen door een spel of het bladeren door het menu, kun je een console dus gewoon uitzetten.