Hoe krijg je met dragonvale een water draak?

Ik heb er al 1 gekocht maar met welke draak moet ik die water draak laten paren om nog een water draak te krijgen?
Dus:
Water + ??????? = Water
En geen water op de vraagtekens, want het is de bedoeling om geen water draak meer te hoeven kopen
Ps
Het spel is voor de iPad Iphone of Ipod touch

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zorgen dat je level 14 bent, en dan eerst een Cold Dragon en dan een Lightning Dragon in de breeding cave doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
In die volgorde de draken in de breeding cave plaatsen, anders krijg je een andere draak.
Het duurt vervolgens 4 uur voor het ei uitkomt.
Kimath