In vergelijking was de ps3 + gran turismo 320 gb +2 controllers het goedkoopste op het moment+/- 299,99.

160 gb kaal is kaal verkrijgbaar vanaf 219,99, maar minder opslaggeheugen met een controller .

Controller extra (los van sony) zit gemiddeld op 50 euro.

Je kan het zelf zo duur maken als je wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De playstation met de minste gb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bartsmit hebben ze nu allemaal acties zoals: een ps3 250GB + spel + 2 controllers of een ps3 320GB + spel + 2 controller. Kijk maar eens bij hun in de winkel. Ze hebben vaak acties dus hou t in de gaten. Meld je anders aan voor acties die naar je mail kunnen worden verstuurt, dan weet je als er een actie is. Ga maar eens naar bartsmit dan die je alle ps3 actie pakketten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de bartsmit hebben ze van die bundels met 2 controllers 320G met ook nog een spel er bij. Ik weet ook dat er woensdag avond bij de meeste bartsmit winkels koopavond is waar je 10% korting krijgt op consoles en 15% op software. Je moet er gewoon er langs gaan en de bundels bekijken.