Kan ik op mijn R4i ook internet?

Ik wil internet op mijn NDS. Ik heb een R4i. Als het kan waar kan ik dat vinden?

Kijk naar afbeelding om te kijken welke R4i ik precies heb!

Toegevoegd na 1 minuut:
Link afbeelding: http://img15.imageshack.us/img15/6645/r4i.png

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee internet is hardware. Iets downloaden heeft geen zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat kan helaas niet.
je kan het wel downloaden op www.romsite.net
LET OP je moet wel draadloos internet hebben om het te kunnen.
heb je een NDS lite
klik dan op deze link:
http://www.romsite.net/0591-Nintendo-DS-Browser-(EU)-nds.html
je hebt wel voor een gewone ds maar dat is in het Japans dus da is nie handig

Toegevoegd na 2 dagen:
ik heb het zelf ook gekocht mar kan er Nu niks mee omdat ik geen draadloos internet heb!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk in het menu of je er WIFI vind,klik daarop en volg de instructies.Als je thuis draadloos internet hebt en je R4i kaart heeft een WIFI functie,dan sluit je je DSi net zo aan als je een PC op het draadloos internet aansluit.Ik kan niet opmaken uit je foto of het kan of niet.Een Acekard bijvoorbeeld deze heeft die functie en daarmee kan je het net op.