Kan je wordfeud ook met meerdere spelers op een bord spelen?

Ik speel al een tijdje wordfeud op mijn iPad maar nu leek het mij wel leuk om met meerdere spelers op een bord te spelen, kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit van scrabble gehoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, gewoon een scrabblebord nemen en steeds 7 letters graaien om een woord te maken. Heel fysiek.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh zo :) ja daar had ik wel aan gedacht, maar het is een beetje onhandig om voor een weekeindje weg een scrabblebord mee te nemen vandaar

Het beste antwoord

Nee, dit is (tot nu toe) nog niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, dat heet scrabble.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel op mijn ipad
Ja hoor, je kan dat perfect doen met Wurdian.
Super goeie app!