Xbox live accepteerd wachwoord niet, wat moet ik doen?

Ik ben minderjarige en als ik wat wil veranderen moet ik mijn ouders wachtwoord invoeren van mijn vaders mail.
Maar als mijn vader het wachtwoord invoert zegt mijn xbox dat het onjuist is. Terwijl mijn vader wel via zijn mail inlogt met dat wachtwoord. Het is trouwens een gmail (mischien kunnen jullie daarwat mee) en sorry vor de typ en spelling fouten. (ik wist niet precie swaar ik dit moest plaatsen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een PlayStation kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wrm zou je een playstation moeten kopen?

Antwoorden (1)

Je moet het live-wachtwoord hebben ipv het gmail-wachtwoord. Ik heb ook een gmail-adres voor mijn xbox en moet mijn MSN-wachtwoord intypen, wat een andere is als voor de e-mail van gmail zelf.