Kan je battelfield 3 beta nig spelen op de ps3 terwijl het spel al uit is? En zo ja hoe?

Vraag zegt genoeg denk ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

De beta werkt al een paar weken niet meer. Het is dan ook niet de bedoeling dat mensen hem blijven spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, anders zou het niet eerlijk zijn voor de mensen die wel al het spel bezitten.

Maar BF3 is ondertussen al uit dus je kunt hem gewoon net zoals elke andere liefhebber hem kopen.

Toegevoegd na 44 seconden:
Een Beta is trouwens een tester niet iets wat je maar door kan blijven spelen, daar komt inderdaad een keer een eind aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een spel uit is, dan is beta al gesloten.
Beta is gewoon net als de spel (battlefield 3) maar dan wordt er getest op bugs,glitchs etc..