Ik heb mijn tv op playstation staan, kan dat?

Ik heb mijn playstation op een tafeltje staan, en op die playstation staat weer mijn tv, kan dat kwaad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Het is sowieso beter om hem erlangs te zetten, of eventueel te playstation OP de tv (tenzij je geen beeldbuis hebt, dan gaat dit niet).

Het kan zijn dat je playstation het nu houdt, maar kunststoffen ondervinden kruip. Dit is een effect wat na langere tijd groter wordt. Zo kan het dus gebeuren dat over 2 maanden de buitenkant opeens kapot springt.

Het is i.i.g. NIET bedoeld als ondersteuning voor een TV.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb geen reacties meer over dus voeg het hier maar toe:
Kruip is een maat voor hoeveel "verlening" er bij een bepaalde spanning (kracht per vierkante meter) er in een bepaalde tijd ontstaat. Ik zeg niet dat het zal gebeuren, maar er is een kans dat hij na een tijdje bezwijkt. (hoe langer het duurt hoe groter de kans wordt). Als je meer uitleg wil over kruip moet je maar een PB sturen. Ik raad je desondanks toch af om een TV op de playstation te plaatsen, je zult geen vergoeding krijgen als hij kapot gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het gewicht is ongeveer 2 á 3 kilo zwaar, dus geldt dan hetzelfde?

Andere antwoorden (3)

sony is een goed merk. het ligt er aan wat voor tv je hebt. heb zo'n hele grote dikke beeldbuis. dan zal dit niet goed zijn voor je playstation. een dun tv'tje kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is natuurlijk nooit bevorderlijk voor je Playstation, ook zal je elke keer met het verwisselen van CDs de TV er af moeten halen, wat voor extra kans op het kapotmaken van zowel je tv als Playstation zorgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, inderdaad... lijkt me een grappig gezicht.
Zo heb ik ook nog altijd een tv op mijn platenspeler staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Ik dek dat hij er niet ps2 of ps3 bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;)
nee dat is zeker niet goed het zijn apparaten die bijde warm worden en hun warmte kwijt moeten en dat geld zeker voor een playstation en het gewicht is ook niet echt goed voor je playstation beter is het om hem er naast te zetten