Pre-order bij wehkamp.nl €51.57
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is niet erg goedkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jullie goedkoper kunnen krijgen, laat het me weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar!?
Call of duty: MW3 wordt 8 november uitgebracht en is dus een nieuw spel. Écht goedkoop zijn nieuwe spellen nooit.

Wel wil het soms 10-15 euro verschillen.

Kijk eens op http://www.vergelijk.nl/games/actie_shooter/call_of_duty_modern_warfare_3_xbox_360/

Prijzen variërend van €44,99 tot 69,99

Toegevoegd na 4 minuten:
Gamediscounter.com ligt vaak onder de adviesprijs en is vaak een van de goedkoopsten.

Als je het spel daar afhaalt kost het €44,99, verzendkosten zijn €2,95

http://www.gamediscounter.com/default.aspx?pagemode=art&1=87832&title=call-of-duty-modern-warfare-3-controller-xbox-360
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 2 oude games inruilt krijg je hem voor 35 euro bij gamemania
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan om op de dag van release langs Mediamarkt te gaan. Gears of war 3 was afgelopen maand op de releasedatum bijvoorbeeld maar 39 euro, dat scheelt toch 21 euro. Ik denk dat omdat Call of duty zo razendpopulair is dat die dan rond de 45-50 te koop zal zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk hier eens 41 euro zeggen ze.

Toegevoegd na 7 minuten:
volgensmij met verzendkosten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem het aller goedkoopst krijgen bij Bpgames.nl (je krijgt hem een dag voor de release) en voor het minste geld. Check de bron maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/call+of+duty:+modern+warfare+3_Xbox360.html