Je kunt er een dingetje tussen zetten die het signaal 'splitst', dus dat je 2 scart/tulp stekkers hebt.

De één laat je naar je tv lopen en de ander naar het apparaat waarmee je op wilt nemen.
Verder gaat het net als normaal: opnemen aanzetten & spelen maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het product dat je waarschijnlijkt zoek is een screen capture device. Roxio maakt kant en klare oplossingen hiervoor, maar er zijn ook andere die hetzelfde doen.

http://www.roxio.com/enu/products/game-capture/default.html?rTrack=m_pro_gamecapture

Toegevoegd na 3 dagen:
LOL @ verdwaalde "t" :P.
Waarschijnlijkt zoek= waarschijnlijk zoekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook goedkopere versies van een soortgelijk roxio, maar hier zul je mindere kwaliteit ontvangen, je bent voor rond 15 euro kwijt als je:
-3 AV splitters koopt
-1 Easy cap(ture) bij Dealextreme.com
-2 AV kabels.

Hiermee zul je kunnen opnemen, Bijgevoegd een filmpje over hoe het werkt (engels)
http://www.youtube.com/watch?v=ono0-51UmPg