Welke winkels in Purmerend verkopen allemaal de PlayStation 3

Vroeg t me af wil prijzen vergelijken enzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Eplaza, Bart Smit, Intertoys, en niet in Purmerend maar wel in A'dam Noord, de Media Markt, deze heeft altijd scherpe aanbieding wat betreft games en consoles. Een standaard PS3 is nu €250 met 1 controller, maar zoek even bij de MM of wacht een paar weken tot er een goede aanbieding valt.

Toegevoegd na 2 dagen:
In de nieuwe folder van volgende week van Amsterdam is de 160Gb Sony €197 met controller, dit is relatief goedkoop voor een blanco PS3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het ook in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar precies want bij de e plaza etc. hebben ze nu 10% extra korting maar dan is ie alsnog 224. Maar die voordeelpacks zijn idd €300, maar dan met 1 dus als je zoveel geld te besteden hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij MM Leeuwarden PS3 188€, met game en controller is dit 308 maar het ligt eraan welke game je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bart Smit en Eplaza + Interots is 1 pot nat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moetgelijk geven ja, ik weet nog dat ik 2 jaar geleden mijn PS3 voor €270 met Uncharted en Resistance kocht.