Ik welke playstation moet ik kopen?

Ik wil een playstation kopen om spelletjes op te spelen, ik ben niet van plan om muziek erop te zetten of films te gaan kijken(daar heb ik een dvd-speler voor) ;).
Ik wil misschien wel demo's erop zetten, maar niet perse.
Hij is dus hoofdzakelijk bedoeld voor spelletjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik dan een ps3 160 GB combi met een game die je leuk vindt kopen, deze zijn iets duurder maar het scheelt wel als je ze los zou kopen. 160 GB is voor game-data en een paar demo's genoeg, alleen als je zeker weet dat je een ps+ lid wordt voor een lange tijd(gratis downloadbare games per maand, en korting), of veel games via de playstation store zou gaan downloaden, zou je over de 320 GB versie kunnen twijfelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan zou ik de playstation 3 kopen met 160GB voor €238 bij mediamarkt

Toegevoegd na 3 dagen:
De kwam ik ook nog tegen op dixons.nl

PS3 320GB voor €250 http://www.dixons.nl/sony-playstation-3-320gb.html

PS3 320GB met 1 controller voor €300 http://www.dixons.nl/sony-playstation-3-320gb-contr.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK zou gewoon de playstation 3 kopen ofte wel PS3, De PS2 heeft minder mooie kwaliteit, en er zit geen blu ray op.
Als ik jouw was zou ik op marktplaats kijken naar een PS3, ik heb bijv. de PS3 voor €200,- gekocht met 6 spellen en een headset.

TIP: koop gewoon een PS3 zonder al te veel geheugen (GigaByte)

Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom de -?
Check dit eens : misschien een beetje aan de prijzige kant maar dan heb je ook wat !
http://www.wehkamp.nl/gaming-films/spelcomputer/EA9/702111/C25_5E1_EA9_702111/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bronnen kun je apart plaatsen (tip)