Mag je BF3 voor de release datum spelen?

bij game mania staat dat ie al verkrijgbaar is... maar officieel is ie pas vrijdag beschikbaar in NL.
Wordt ik niet geband als ik online ga spelen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Game Mania mag nog niet verkopen voor de officiele release, ook al hebben ze BF3 al voor de release in huis.
Zelfs niet wanneer de game op een ander continent al wel in de schappen ligt.

Daar kunnen ze een dikke boete voor krijgen. (concurrentievervalsing e.d.)

Echter, als jij de shophouder heel goed kent, matst hij / zij je misschien wel. Reken er echter niet al teveel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij is al wel beschikbaar in de US, dus ik denk niet dat je er een ban voor krijgt. Ook vraag ik me af of game mania hem echt al heeft (of dat je hem alleen kan bestellen voor vrijdag...)