Volgens mij GTA chinatown of LibertyCityStories 2 ik d8 LibertyCityStories2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm.. ik dacht GTA IV, ik ga het eens even nakijken, ben nu wel benieuwd. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het niet san andreas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog nooit een bevestiging of aankondiging gelezen van Liberty City Stories 2???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee
Voor de PC is de nieuwste versie Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony (30 maart 2010).

Toegevoegd na 1 dag:
Zojuist las ik op nu.nl (zie bron) dat GTA V is aangekondigd. Op 2 november wordt de trailer ervan bekend gemaakt, maar de exacte datum waarop hij uitkomt is vooralsnog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een overzicht voor je gemaakt per console wat de laatste GTA was.

PS-3: GTA 4
X-BOX 360: GTA 4
PC: GTA 4

Wel moet je weten dat er extra versies van GTA 4 zijn verschenen, dit zijn:
•GTA 4: The Ballad of Gay Tony
•GTA 4: Lost and Damned
Deze versies zijn voor de PC, Xbox-360 en PS3 verschenen. Je kan ze apart kopen maar ik raad je aan om de bundelpakket van deze 2 extras te kopen, beter bekend als: EPISODES OF LIBERTY CITY.
In deze extra's speel je een andere poppetje dan un GTA4, maar wel dezelfde stad. De extra's zijn samen ongeveer 2/3 van GTA4 in tijdsduur om uit te spelen.

Voor de andere consoles geldt:
DS: GTA: Chinatown Wars
PSP: GTA: Chinatown Wars
iPod/iPhone: GTA: Chinatown Wars

PS-2: GTA: Vice City Stories
X-Box: GTA: San Andreas

# GTA= Grand Theft Auto
# PS(P)= PlayStation (Portable)
# DS: Nintendo DS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx
Er is net aangekondigd dat GTA V eraankomt in eind 2012 dat zal dan de nieuwste zijn de trailer komt al uit op 11.02.11
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt natuurlijk 2 november 2011, nu staat er 11 februari :P
De nieuwste game is Grand Theft Auto 5 (GTA V), deze verschijnt medio 2012, de trailer verschijnt op 2 november 2011.

Op de officiële Rockstar Games site tellen ze af! En daar komt de trailer te staan.
www.rockstargames.com