Wat kan je met met je ps3 doe in combinatie met internet?

bijvoorbeeld rtl gemist of youtube, kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kan op youtube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt op het internet surfen, rtl gemist weet ik niet miss is daar een app voor ofzo maar youtube kan sowieso
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met een keyboard de site Youtube zoekt krijg je Youtube XL, dit is speciaal voor de PS3 en voor TV, want deze werkt goed met je PS3.
Want je PS3 is geen computer dus veel dingen zoals links enzo. werken niet. RTL gemist pakt hij helaas niet, hij kan ze niet afspelen, sommige sites hebben voor het afspelen Adobe of Java nodig en die heeft de PS3 niet dus die kunnen niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Youtube kan je in de browser afspelen, verder kan je ook met de nos app, het laatste nos nieuws kijken.
Je kan ook met wat software voor je pc, en wat instellingen op je ps3 veranderen kan je vanaf je pc streamen. Je kan zo veel videoformaten vanaf je pc via je ps3 naar je tv streamen. met rtlgemist zijn ze nog bezig, maar volgens mij kan daar als wel uitzendiggemist op.