Volgensmij wordt hij alleen maar software matige omgebouwd dus wanneer je ps3 update zal het ombouwen verleden tijd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of je kan hem miss terugzetten de fabrieksinstellingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien als je naar die mensen gaat waar je hem bij hebt omgebouwd kun je hem daar ook gewoon weer goed laten maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De manier om gekopierde games af te spelen is volgens mij alleen maar software ingebouwd, als je bij instellingen gaat kijken is er volgens mij wel een kopje waar je de ps3 kan resetten en zo alles eraf gooit. Hierna kan je zo updaten zonder dat sony het merkt.