Is kwaliteitsverschil tussen ps3 hd kabels?

Ik zag een inde winkel voor 15 euro,
en op ebay een voor 4 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

1. Dat zijn HDMI-kabels, geen PS3 HD kabels.
2. Bouwkwaliteit kan verschillen
3. Zolang je een Highspeed HDMI kabel koopt is de beeldkwaliteit altijd hetzelfde.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.allekabels.nl/HDMI-1.4-kabels-(High-Speed)/4566/1081443/AANBIEDING-:-HDMI-1.4-kabel-(high-speed).html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.allekabels.nl/HDMI-1.4-kabels-(High-Speed)/4566/1081443/AANBIEDING-:-HDMI-1.4-kabel-(high-speed).html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.ebay.com/itm/1-5m-HIGHEND-HDMI-Kabel-High-Speed-FULL-HD-1080p-PS3-3D-/220873244778?pt=TV_Sat_Zubeh%C3%B6r&hash=item336d12406a Deze zou voor de ps3 zijn, inc verz. kosten rond de 4 euro :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Link moet je even kopieren plakken want hij werkt niet goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja net als elke andere HDMI kabel. Er bestaat geen PS3 HD kabel dat zijn gewoon generieke HDMI kabels. Ze zetten er gewoon PS3 bij voor mensen die anders gaan vragen: doet ie et ook op de PS3? Die ik link kost nog geen euro en doet hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow nog goedkoper :P
Maar waarom kosten ze dan in een game store 15 euro>?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de beste les in economie. Het is nooit wat iets waard is maar wat jij bereid bent te betalen. Weet je hoeveel miljarden er al teveel is betaald voor HDMI kabels? Ik niet, maar zou het wel eens willen weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oké, bedankt! Heb me er een gekocht ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (1)

Als het goed is niet nee. Meestal verkopen ze in andere landen ook goedkoper, of het is 2e hands. Maar zie eens de verzendkosten op eBay?