Hoe kom ik aan een gratis playstation 3 of xbox360??

ik las wat op het internet over dat ze gratis playstations en enkele xboxen weggaven als promotiestunt. gaat om de 120gb voor de ps3.

Ook meende ik dat iemand van mijn school er gratis een gekregen had. Dus het lijkt me wel betrouwbaar

Toegevoegd na 4 minuten:
zonder mobiel abbonement eraan vast dan..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Bedrijven geven alleen iets weg als ze daarmee kunnen rekenen op verkoop van meer spullen waarmee ze veel hogere winst kunnen maken dan de kosten van het weggegeven product. Een voorbeeld zijn proefpakketjes: deel op het station 10.000 minizakjes chips uit, en hopelijk kopen 2500 van die mensen een keer een grote zak chips en 1000 mensen nog veel vaker zo'n zak chips. Wat je weggeeft is veel goedkoper dan wat je daarna verkoopt, dus maak je al snel winst met zo'n actie.

Geef je zomaar een playstation weg, dan maak je hele hoge kosten, die je niet met de verkoop van een game hier en daar kan compenseren. Dus geef je geen playstation weg, tenzij je direct gegarandeerde verkoop hebt waar je alsnog meer winst mee maakt dan die playstation je heeft gekost. Zoals een duur abonnement voor het één en ander waar de koper een paar jaar aan vast zit.

There is no such thing as a free lunch. Tenzij je 20 keer teruggaat voor nog een minizakje chips.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Vaak kan je die krijgen bij aanschaf van een mobiele telefoon-abonnement. Of bij de aanschaf van bepaalde verzekeringen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry, ik bedoelde zonder mobiel abonement
Meestal zit daar altijd iets achter. Kleine lettertjes, abonnementen (dan wel niet mobiel), verplichte aanschaffingen.

Zou er maar niet vanuit gaan dat je hm geheel gratis krijgt ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hieronder is een aanbieding!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er wordt behalve door de voedselbank nergens iets gratis weggegeven! Dus ook geen playstation of i.d. Er zit altijd een addertje onder het gras!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let op!! De onderstaande info is op eigen risico. Wees voorzichtig met je persoonsgegevens, bedrijven mogen dit verkopen als dit bij de voorwaarden staan en je aangeeft met alle voorwaarden akkoord te gaan

Ik zou niet weten waar je iets gratis kunt krijgen, dat gaat namelijk nooit gratis, maar ik heb het voor je opgezocht:

Maar door middel van een enquete "kan" je het winnen:
http://www.content-hoster.nl/f3/?an=1011&id=425-62600

Door middel van een uitvaartverzekering kun je ook een ps3 krijgen, maar die actie lijkt al voorbij te zijn:
http://www.gratis-playstation-3.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn evenementen waar je (via een goedgebouwd systeem) pokemonboekjes en poppetjes (waarde enkele euri) kunt krijgen. Er zijn promotieacties, waarbij je 'kans' maakt op een duurder produkt. Over het algemeen is degene die iets wint, ook degene die zichzelf heeft ingestemd met de aankoop van een andere service of produkt.

De genoemde produkten zijn overigens onderhevig aan afspraken van de producenten, daarbij mogen dat soort acties alleen wanneer er toestemming is en zijn ze ver van te voren al verdwenen via de achterdeur van de winkels waar zo'n actie plaatsvindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal zijn dat soort dingen acties voor de eerste 15 ofzo, dus je vriend had veel geluk maar die actie is nu vast al afgelopen