ik heb net een ps3, die ik heb aangesloten op een monitor, maar deze heeft dus geen geluid, weet iemand goede boxen?

kent iemand goede boxen die ik op mijn ps3 kan aansluiten, dus wel op de ps3 zelf, en niet op de monitor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja hoor bij eplaza of mediamarkt daar heb je leuke boxen en echt niet duur voor zo beetje 25 euro heb je al een goed setje en die sluit je aan op je ps3 wel even melden aan de verkoper zodat hij je er goed mee kan helpen welke echt goed zijn en leuk geluid geven en dan is het opgelost succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of je kan ook een versterker der tussen zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.logitech.com/nl-nl/speakers-audio/home-pc-speakers/devices/5862

Heb deze ook op mijn eigen ps3 gezet echt goed geluid!
ben je voor 50 euro klaar en dan heb je niet van die prul dingen die maar 25 kosten