Hoe unlock je alle zombie maps op world at war want je begint met alleen nacht der untoten (net zoals je bij black ops met dat computertje kan)?

Ik heb World at war gedownload en nu wil ik graag met iemand anders zombie maps spelen, (het lukt al met nacht der untoten) maar ik wil ook graag die andere maps want op black ops kon dat met een soort van hack met een computertje hoe werkt dat hier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet de single player uitspelen en dan de credits afwachten tot er een zombie voor je komt te staan, op dat moment wordt je de zombiecrisis ingegooid