stel je download via iemand anders zijn account van de ps3 iets over op jouwe en je verwijderd dan zijn account weer blijf je bijv de maps dan houden?

ik mocht met toestemming van mijn vriend iets over downloaden maar dan moet je een nieuwe gebruiker maken en daar aanmelden met zijn account om het over te downloaden maar als je het gedownload hebt en je verwijderd dan ''die gebruiker'' gaan dan bijvoorbeeld ook de maps weg die je hebt overgedownload of blijven die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Die blijf je gewoon houden. Maar waarom zou je die nieuwe gebruiker willen verwijderen, misschien wil je wel nog een keer iets downloaden van je vriend en dan moet je het weer opnieuw doen. Ik heb zelf ook een paar andere accounts, elk voor een andere vriend, en zo downloaden we af en toe iets van elkaar. Maar je blijft de maps en andere downloads gewoon houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!