Kan ik zelf mijn xBox 360 ombouwen?

Door een update is er iets misgegaan en nu is mijn ombouw weg van mijn Xbox 360. Een nieuwe ombouw kost €35,00. Kan ik hem ook zelf ombouwen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt het wel zelf doen maar voor die 35 euro zou ik het risico niet nemen. Kans is te groot dat het mis gaat als je het zelf doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat hier al gezegt word klopt, maar dan ben je er nog niet..

De kennis daarvan is nogal lastig en leer je niet 123.