Waarom kan ik een bepaald wapen niet kiezen bij dungeon hunter? (iPad)

Ik heb pas het spel dungeon hunter op mijn iPad aangeschaft.
Ik vind het een geweldig spel, maar ik weet niet waarom ik sommige wapens of kleren niet kan aantrekken?
Ik ben net level 17 en wil het wapen
'(2H) hardened great club'
Voor dit wapen staat dus een kruisje en kan ik niet kiezen.
Hetzelfde was met een ander wapen, maar na wat andere kleding aangetrokken te hebben kon ik dat wapen ineens wel kiezen.
Weet iemand hoe die zit?

Alvast bedankt ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Omdat je misch nog hoger of meer geld nodig hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het wapen in een schatkist gevonden. Speel jij dit spel wel?
Van mij een -1
Elk wapen heeft zogeheten requirements, je statistieken moeten hoog genoeg zijn om het te kunnen dragen.

Als er een kruisje staat, zijn je stats niet hoog genoeg. Door andere kleding aan te trekken, veranderen je stats en kun je het mogelijk wel dragen.

Op deze pagina staat van allerlei wapens wat de requirements zijn: http://www.gamefaqs.com/iphone/975697-dungeon-hunter/faqs/59135#section111

Toegevoegd na 50 seconden:
Ik heb het spel zelf niet, maar je kunt als het goed is ergens de statistieken bekijken van je character en je armor en weapons.
Kimath