hoe duur wordt het als je xbox wilt spelen? (lees beschrijving)

ik wil gewoon normaal xboxen maar ik heb nog niks ook geen tv hoeveel gaat dat mij kosten? Ik wil hem op mijn kamer dus een kleine geschikte tv.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat de tv gaat kosten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat vraag ik aan jullie maar gewoon een kleintje ik wil mischien multiplayer maar dan thuis dus niet online
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vind er vast wel 1 bij de mediamarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks!

Antwoorden (4)

Een Xbox 360 kost op marktplaats rond de 120 euro of wil je een nieuwe? En als je een tv er bij wil kopen komt er nog ongeveer 100euro bij maar als je ook online wil moet je per maand betalen dus het verschild net of je online wil of een nieuwe Xbox en een nieuwe tv of je kan op marktplaats kijken hoe duur daar tv's zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xbox nieuw (ken de laatste prijzen niet) zo'n 200-250 euro. Eenvoudige TV nieuw ook zoiets. Dan nog één of meerdere spellen. Reken maar op grofweg 500-700 euro, vooral afhankelijk van welke tv je kiest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xbox: €200, tweede hands €110 (Gemiddeld)
TV: €200 ( Gemiddelde prijs voor een kleine TV)
Spellen: Ligt eraan wat je koopt.
Xbox live: 12 maanden €60 - 3 maanden €20
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus reken maar de prijs uit van wat je wil nemen.
Alles dr op en dr aan:

-Xbox 360 250Gb nieuw: €230(let op de aanbiedingen bij de MM)

-Samsung XL2270 HD SyncMaster €240(de betere keuze in deze prijsklasse) of Samsung B2230HD SyncMaster €172, samsung is de wat betere in kleine Full HD tv'tjes.

-HDMI Kabel €30

-Xbox Gold via internet €40

Voor €540(€470) ben je klaar. Exclusief games natuurlijk, maar deze kan je prima via marktplaats kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat 'hoi'