hoe doen ze dit met een Montage (CoD Modern Warfare 2)...?

http://www.youtube.com/watch?v=IbVR5LEVB5g&feature=watch_response dit is een link van t filmpje hier vanaf 1:00 tot het einde hoe doen ze dat ? dat uitgezoemde beeld dat er precies 2 popptjes zo kijken. (NORMAAL ALS JE DIT DOET KOMT ER ''SPECTATE'' IN BEELD TESTAAN WRM NU NIET >?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is Parallel. Dit betekent dat het ene beeld het spiegelbeeld is van het andere. Het is dus 1 plaatje wat 2x in beeld staat alleen dan in spiegelbeeld.

Ten tweede als er spectator staat, dit zijn pro's die heel goed weten hoe ze met PC's en bepaalde programma's om moeten gaan. Als zou er spectate staan, dit zou dan makkelijk zijn weggehaald.