Ik heb minecraft gekocht voor 15 euro maar hoe zit het met Multiplayer? Hoe kan ik Multiplayer spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet servers joinen met hun IP-adres.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bijcoorbeeld op deze site staan aardig wat IP-adressen van MC servers.

http://mcserverlist.net/lists/ranked
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Maar je kan ook zelf een server maken, kan je mods en texture packs toevoegen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Texture packs en mods kan je niet in je eigen multiplayer server toevoegen.... alleen plugins.. Dus nee dat klopt niet..
ga naar www.nedercraft.nl ik vind dat persoonlijk vanaf nu nog de beste minecraft server. je vind daar wel hoe je jezelf moet registeren