Heb ik red ring of death?

Terwijl ik aan het spelen ben op mijn xbox bevriest het scherm soms en begint het lampje te knipperen (alsof de dvd drive opengaat) dit gebeurt steeds vaker. Heb ik rrod of is dit gewoon een fout van de disk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zoals het woord al zegt: rode ring des doods, moet je dus in plaats van het standaardlampje een rood lampje zien. Dat betekent dat je Xbox dan een rrod heeft, nu nog niet.

Het kan wel zijn dat als je een oude Xbox hebt, je dit vaker kan krijgen, aangezien ze gewoon 'verslijten' na een tijdje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang van wel. Ik zou even naar de helpdesk bellen. Als je nog in de garantie zit hoef je niets te betalen.

Ben je zelf een beetje handig dan is er ook genoeg op het internet te vinden over hoe je dit kan fixen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dan rood knipperen of gewoon groen? Als hij nog binnen de 3 jaar garantie zit moet je even dit nummer bellen (0800 023 3894
•maandag - vrijdag: 08:00-21:00
•zaterdag: 08:00-19:00
•zondag: 09:00-17:00) Dan kan je een reparatie aanvragen, eerst melden wat het probleem is. Dan zul je je Xbox online moeten registreren dmv het serienummer(achterop) in te voeren. Als hij binnen de 3 jaar garantie valt is hij gratis en hoef je hem alleen te laten ophalen door UPS en in een goede doos te stoppen, en krijg je binnen 8 weken terug of een nieuwe, valt hij buiten de garantie kost het €80(link).