hoe kan je spellen zonder disc spelen op een ps3?

ik hoord laatst van een vriend dat hij een spel had uitgeleend voor een maand en die ander zou het dan opslaan om later verder te spelen (op de playstation 3) mijn vraag is hoe kun je die spellen opslaan en dan later zonder disc verder spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

Dit kan niet. Je kan wel het spel op de harde schijf opslaan om sneller en soepeler op te starten alleen een spel totaal op de harde schijf zetten is onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leesvoer: http://www.bright.nl/playstation-3-eindelijk-gehacked
PS3 opbouwen met multiman erop, kun je zonder cd spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Heb je een site waar ik dit kan doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is niet zo erg makkelijk en als je multiman er op doet dan kun je helaas niet meer op playstation network je kunt ook geen online games spelen. Dus aan internet verbinden heb je er niet veel meer aan op Google of marktplaats kun je wel mensen vinden die je PS3 ombouwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En alles zal op ''eigen risico'' zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigen risico? Nou ik weet niet hoe je op die antwoordt komt maar de meeste garanderen dat er niks fout zal gaan en de ombouwen kun je ongedaan maken door en nieuwe update te doen op je ps3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan wel garanderen dat er niets fout zal gaan, maar geloof jij dat dan? Ik koop toch ook niet een fiets van 20 euro op straat omdat die man garandeert dat hij hem niet meer wilt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans is klein dat het mislukt 3 op de 100 bijvoorbeeld. En het ombouwen duurt ongeveer 1-2 uur waarna je de PS3 moet uittesten. De persoon die ik ken die dat doet vraagt 90€ als hij naar je toe moet komen en 60€ als jij je ps3 brengt je kunt in die tijd iets drinken en ook zijn ps3 uittesten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het zelf gedaan, kwestie van even op internet zoeken en een paar bestandjes downloaden en op je PS3 draaien. In het begin zijn er heel wat PS3's gesneuveld omdat er een hacker een hack op had gezet die maar op een paar types PS3's werkte. Nu is volgens mij het probleem dat als je boven een bepaalde update zit je niet meer kan downgraden en dus ook niet de hack kan uitvoeren.
Hij kan wel z'n 'SaveGame' van dat spel, op zijn Ps3 opslaan, zodat hij later, wanneer hij diezelfde game nog eens leent, gwn verder kan gaan waar hij is gebleven.