Wat is beter een Ps3 of een Xbox 360?

Ik wil graag een van deze console's kopen wat is de beste in graphics en gameplay

Toegevoegd na 1 uur:
Het Natal project voor xbox 360 vind ik fantastische maar ps3 is ook super

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een xbox heeft 3 cores in zijn processor en de ps3 heeft er 8 cores de ps3 kan blu-ray dvds lezen en de xbox niet.
De ps3 heeft een maximale resolutie van 1080P de xbox iets minder 1080i Playstation network voor spelen tegen anderen online kost helemaal niks en xbox live is 60 euro per jaar de xbox kost 149euro en de ps3 299.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het eens met Iphone3GS. Daarbij toevoegend dat je, indien gewenst, je de harde schijf kunt vervangen door een met meer geheugen. De schijf is nl. hetzelfde als van een laptop (5400 rpm, 2,5) Hierdoor kun je veel meer mediagegevens bewaren. Voorts is PS sneller met opstarten van games en met afsluiten. Ook aanmerkelijk stiller tijdens spelen.