Welke spellen reeksen hebben de meeste vervolgen?

Vervolg verhaal gewijs(sequal/ prequals)

maar niet zoals bijvoorbeeld street fighter verschillende edities super, arcade edition, hyper fighting, hd remix enz.

Toegevoegd na 1 minuut:
fina fantasy, megaman, pokemon alvast niet want die zijn niet echt vervolgens maar nieuwe verhalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

De enige die ik kan bedenken is Harry Potter. Maar liefst 8 delen in de spelserie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8 delen is niet genoeg, van The Legend Of Zelda bestaan meer delen van, maar of dat de meeste sequals zijn, betwijfel ik, eerste wat in mij opkomt, is de Sims?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook maar een suggestie. Als iemand het beter denkt te weten, moet hij/zij het zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelda is ook niet echt een vervolg verhaal gewijs want link beleeft het niet achterelkaar maar eerder een soort van opnieuw maar dan in een andere verhaal. met sequal bedoel ik een vervolg verhaal tekken heeft er bijvoorbeeld 6, soul calibur/ soul edge 6 en
resident evil 5 geloof ik weet het niet zeker??(ken het verhaal ook niet.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harry potter is dus wel een goede suggestie
(alleen is de vraag of dit de meeste zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harry Potter dacht ik ook als eerste aan :')
Megaman is de langste game-serie. Je zei al dat je deze niet meetelt, maar het zijn toch echt vervolgen. (Hij gaat de hele tijd achter dezelfde gast aan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb maar een paar delen gespeelt maar bij sommige begin je van begin af aan en dan is het geen vervolg. ik heb net bij wikipedia gekeken en als het verhaal werkelijk opvolgt is het 8 of 9 op zijn hoogst bij de MEGAMAN X reeks network, zero enzo zijn weer apparte reeksen.
Call of duty is ook al lang bezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Call of Duty: 8
GTA: 14
Gran Turismo: 5
Need For Speed: 18
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat niet om delen maar om het verhaal volgens mij kom je dan maar op 5 uit zijn hoogst of lager (heb de spellen nooit gespeelt) anders had final fantasy pokemon en megaman er wel minstens 25.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Bliets,
Ah , zo, had niet direct in de gaten dat je het over letterlijke vervolgverhalen had, ik interpeteerde het als wie heeft de meeste delen, my bad:( LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is cool
Resident Evil?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelda, Ratchet & Clank, Crash Bandicoot, Spyro, Medal Of Honor, Halo, Command and Conquer, Mario, Sonic, Warcraft (RTS). Eigenlijk teveel om op te noemen, je kunt er van uit gaan dat zodra een franchise een commercieel blijkt er een vervolg gaat komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Splinter Cell, Rainbow Six, Monkey Island, Ridge Racer