Ik wist nieteens dat dit kon, maar dan zou je je Xbox aan je computer moeten koppelen lijkt me, en dan overzetten. Of op een cd'tje zetten en in je Xbox draaien, denk wel dat je 'm dan moet (laten) ombouwen. Maar het is veel makkelijk om de demo gewoon te downloaden op je Xbox, dit is gratis en kan als je internet hebt aangesloten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kun je volgens mij in de marketplace doen en dan naar download o.i.d gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan staat de demo in de wachtrij op je account..dus als je je xbox 360 aanzet gaat de demo automatisch downloaden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij gaat pas downloaden als je je Xbox360 aanzet. Het is niet dat hij gelijk de desbetreffende demo gelijk download want dat gaat niet.