Ipod start niet meer op, weet iemand waardoor?

Ik heb een ipod 4G 32 GB. Vandaag Ipod willen opstarten maar de Ipod start niet meer op. Weet iemand waar dat aan ligt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Batterij leeg, startknop defect, of je hebt hem gejailbraked of hoe dat ook heten mag, maar hij is in ieder geval stuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb je al geprobeerd de powerknop en de homebutton een paar seconden tegelijk ingedrukt te houden? Dan wordt je ipod gereset zonder verlies van gegevens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij moet ook aan staan om dat te kunnen doen.
die knop om hem te vergrendelen moet je misschien inhouden zodat die aangaat en anders moet je terug naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor ipod heb je? als je er een hebt met zo'n cirkel en select-knop in het midden kan je proberen de select-knop en menu knop tegelijkertijd in te drukken.