Wat zijn de grootste games voor spelcomputers op dit moment?

ik bedoel in totaal aantal GB voor spellen voor de
Wii
ps3
xbox360
pc
ds (waarschijnlijk de enige onder 1 gb)
psp
3ds

Toegevoegd na 1 uur:
ik bedoel per spelcomputer dus ook de andere spelcomputers
die ik had genoemt

Toegevoegd na 20 uur:
Ok ik denk niet dat mijn vraag begrepen word dus stel ik hem opnieuw want ik krijg maar een antwoord in plaats van 7

1 wat is het grootste spel voor de wii?
2 wat is het grootste spel voor de ps3?
3 wat is het grootste spel voor de xbox360?
4 wat is het grootste spel voor de pc?
5 wat is het grootste spel voor de ds?
6 wat is het grootste spel voor de psp?
7 wat is het grootste spel voor de 3ds?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Wii: Raving.Rabbids.Party.Collection.USA volle DVD9
PS3+XBox 360: LA Noire 20GB+ (3x DVD9/BRDisc)
PC: Xplane 70GB
DS: Ninokuni (Another World) 4GB
PSP: Splinter Cell Essentials 1,6GB
3DS: Lego Star Wars, The Clone Wars 512MB

Toegevoegd na 52 minuten:
PS3 is natuurlijk niet LA Noire, dat is Killzone 3: 41,5GB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eindelijk een goed antwoord =D
Ninokuni is een japan only game toch dus dan geb je wereldwijd meegetelt dan is lego star wars 3ds waarschijnlijk alleen de grootste in nederland? Resident evil en tales of the abyss lijken mij groter bij de 3ds
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan zomaar kloppen want ik heb bij de 3DS alleen even spotnet gecheckt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb die link trouwens bekeken over die ds game en die is 512mb volgens die mensen. er was een fout gemaakt tussen gigabit en byte ofzo al weet ik zelf niet wat dat precies inhoud iets met 1bit is 8byte?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok zie het ook ja, maar dan is het nog de grootste of een van de grootste games. En klopt 1 byte= 8 bits. Als jij een 20 Mbit abo hebt kan je met 2,5MByte/s downloaden (max).

Andere antwoorden (10)

PS3 cod Black ops met alle maps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LA Noire is enorm, 3 dvd's op de Xbox.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dvd is maar 2 gig. Blu-ray is daarin tegen al 25 gig, dus daar kunnen 12 dvd's in. 3 dvd's zegt dus niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb anders dvd's van 4,7 GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk. Desalniettemin past het nog steeds 5 keer in een Blu-ray.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Want Roland heeft helemaal gelijk. XBox gebruikt DVD9 oftewel Duallayer DVD's met zo'n 8,4 GB opslag. 3 DVD's is dus zeker wel groot aangezien dat een single layer BR disc kan overstijgen(ligt er aan of de laatste DVD volledig gevuld is of niet). Voor de PS3 versie is dus misschien een Duallayer BR disc gebruikt.
Cod mordern warefare 2 is nogsteeda veel gespeeld op xbox en ps3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de call of duty spelen denk ik voor ps3 & xbox.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LA noire is qua "disk space" absoluut de biggest atm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dit momen LA noire maar ik zal wachten todat Batllefield 3 of mw3 uitkomen dat worde DE topgames van het jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderschat final fantasy 13 niet he, die heeft op de xbox Ook 3 schijfjes met iets van 18 gb wat je op de harde schijf zet (en daarbij komt nog dat wat niet op je xbox word opgeslagen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grand Theft Auto IV heeft een bestandsgrootte van ruim 21 Gigabyte, dus dat is een behoorlijk groot spel. Ook Call of Duty en Flight Simulator vereisen veel schijfruimte.

Op gameconsoles als de Nintendo Wii verbruiken de games echter minder geheugen, omdat de videokaart geschikt is voor simpelere games.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat ze kleiner zijn maar ik zoek ook geen 1 antwoord maar 7antwoorden. Wat is het grootste spel voor de wii, ds, psp, x360, 3ds, pc & ps3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grootte van een spel en de kracht van een videokaart staan compleet los van elkaar.
Momenteel Modern Warfare 2 en 3. Forza 4. NFS doet het ook heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
call of duty modernwarfare 2 die heeft als cijfer een 9,7 en battlefield die 1 november uitkomt samen met modern warfare 3 :D. dat zijn zoongeveer wel de beste spellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen antwoord op de vraag. Grootte in GB is niet hetzelfde als goed gewaardeerd.