Waar is Lorelei in Pokémon Fire Red?

Oké, dus ik ben voor de zoveelste keer overnieuw gegaan met Fire Red zodat ik mijn team naar Pokémon Diamond kan doen. Ik heb de Elite Four al verslagen, maar dan is het spel nog niet uitgespeeld. Je kunt nog naar de Sevii Islands. Op One Island is Celio, die 2 gems nodig heeft. Hij heeft de Ruby al. De Sapphire ligt in Dotted Hole, Ruin Valley, Six Island. Maar, je kunt niet in Dotted Hole, want er staat een mannetje voor. Nu las ik op verschillende sites dat je eerst naar Icefall cave op Four Island moet. Daar moet je HM07 Waterfall vinden (heb ik), en dan moet je aan het begin de waterval op. Daar zou je Lorelei, de eerste van de Elite Four, aan moeten treffen, met een Team Rocket Grunt. Dus ik die waterval op... Staat ze d'r niet! Niets. Ook niet als ik het trappetje naar beneden ga, helemaal niets. Geen Lorelei. Ik herinner me niet meer wat ik moet doen om haar daar te krijgen, hoewel ik het spel toch vaak heb gespeeld.
Weet iemand waar ze is, of hoe ik haar daar krijg? Of weet iemand een site ofzo, waar ik het antwoord kan vinden. Please?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja man >:]

Antwoorden (3)

volgens mij moet je of eerst een paswoord halen en de rest van team rocket verslaan in the rocket warehouse op een ander eiland ik weet niet meer welke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm, ja ik heb het eerste paswoord. De tweede krijg je van die Team Rocket Grunt, die dus daar bij Lorelei is. Maar die is er niet. >_<
Goeie site: http://psypokes.com/
Als je wat rondzoekt bij de sevii island walkthrough vind je vast wat je moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is alweer een tijdje geleden dat ik Fire Red heb uitgespeeld, maar volgens mij moet je of bij het huisje net naast de IceFall Cave zijn of inderdaad de waterval op.