Als ik test drive unlimetid 2 koop wil ik er ook een stuur enzo bij kopen maar welk gamestuur word mij aangeraden

Graag met bron

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op welke console speel je? PS3 zou ik voor de Logitech Driving Force GT gaan(€100), de Xbox voor de nieuwe van Madcatz van €60 of de draadloze van Microsoft zelf(€60) en Voor de PC Logitech G27(270€).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik jou was zou ik gewoon een simpele nemen van rond de 40 euro ik neem aan dat het voor de pc is? Ik heb geen bron maar ik heb mijn Ferrari stuur met pedalen en flipper schakelaars voor 40 euro bij de Bart Smit gekocht maar hij is ook verkrijgbaar bij intertoys erg leuk spel trouwens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor het betere stuurwerk moet je toch even dieper in de buidel tasten:

de Logitech G25-G27

http://tweakers.net/nieuws/61883/logitech-kondigt-g27-stuurwiel-aan.html