Als ik een playstation vita koop uit amerika hoeveel kost het verzenden dan?

Ik vraag dit omdat de ps vita 250 euro kost maar hij kost ook 250 dollar zo als ik hem uit amerika bestel kost hij in verhouding maar 173 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De verzendkosten zullen wel meevallen. Ongeveer 10-15 dollar. Dat hangt een beetje af van de verzendwijze. Houdt er echter rekening mee dat je waarschijnlijk ook nog invoerrechten moet betalen. Dan houd je niet veel meer over van je winst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt ook aan waar je hem koopt. Veel online winkels in de VS zullen elektronica niet verschepen naar Europa of naar een forwarding-adres in de VS.
zoals Jol al zei, rekening houden met de invoerrechten. Dit kan soms wel oplopen tot 40% van het aankoopbedrag.
Zelf zou ik het risico niet willen nemen en hem gewoon in Nederland kopen. Zit je ook beter met de garantie als er iets kapot gaat..