Dit kan volgens mij niet. Je kunt wel naar www.ebuddy.com gaan en via die site msnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wist al wel dat dit kon, want als ik op mijn 3ds wil msnen gebruik ik ook altijd ebuddy... maar met de vraag bedoelde ik juist of je en hoé je dingen kunt downloaden vanaf het internet, en ook niet vanuit de Eshop, maar dat kan dan zeker weer niet he?(maar heb jij ook een 3ds ?(mag ik dan je vriendcode?)
ja klopt je kunt geen directe msn ''app'' erop zetten maar wel naar andere site waar je msn vriende lijst staan.