mijn NES geeft wel geluid, maar zwart beeld. HELP?

Wie kan mij helpen, mijn nes geeft zwart beeld maar wel geluid. Alle 7 spellen geprobeerd, maar niks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Zit de stekker er wel goed in? Van je NES naar tv voor beeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop gewoon ps3 man
Kimath
12 jaar geleden
De NES is leuk om op te spelen, nostalgie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben er al soort van achter: het is een PAL tv, een een SECAM nes. ik heb de nes in frankrijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de kabbels zullen waarschijnlijk niet zo goed aangesloten zijn, of terwijl zit de fout in de stekkers zelf, dat ze niet goed afgesteld zijn op elkaar

Het beste antwoord

Misschien heb je een van die pinnetjes verkeerd in de tv inputs gestoken, kijk goed of je geel en wit niet verwisselt hebt, controleer ook alle stekkers eens