xbox 360 slim 4GB of 250GB?

hallo, ik ben van plan een xbox 360 slim aan te schaffen alleen nu is mijn vraag is 4GB genoeg? ik speel alleen spellen en soms ook online.

ik download geen spellen demo's zet er ook geen video of foto's op enkel gamen.

en stel in koop de 4GB ik heb ook nog een usb schijf liggen met 60GB kan ik die dan gebruiken?

alvast bedankt mvg, daanweerdjeslaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je echt niets gaat downloaden en alleen je savegames opslaat is 4 Gb genoeg. Of je die usb schijf kan gebruiken weet ik niet zeker.