Maken ze nog Super Mario Galaxy deel 3?

Deel 1 en 2 zijn al uitgekomen maar gaat deel 3 ook komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

dat zou kunnen maar dan gaat hij wel op de wii u uitkomen want de wii u komt volgend jaar uit en of het dan nog mario galaxy 3 gaat heten weet niemand hij kan dan ook een andere titel krijgen of ze maken een hele nieuwe mario game net zoals ze op de 3ds hebben gedaan dat is een mix van mario galaxy en mario 64
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voorlopig nog niet denk ik. Nintendo gaat zich meer concentreren op het maken van games voor de 3DS, zoals Mariokart 3D bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en de wii u en de 3ds ja die 2 consoles daar gaat hun aandacht nu naar toe
Normaal kondigt Nintendo de games ruim van te voren aan. Ongeveer een jaar. Het zal Dus nog even wachten worden ALS er een deel 3 komt. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja persoonlijk denk ik van wel. Ze zitten dat hele spel compleet uit te melken. En anders komt er wel weer een nieuwe serie.