Heeft een Playstation 3 dezelfde aansluitingen als een xBox 360?

Zo niet, welke aansluitingen heeft de êên die de ander niet heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om welke aansluiting gaat het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruikersnaam, dat is de vraag...

Het beste antwoord

De PS3 en de Xbox 360 die je nu in de winkel koopt hebben allebei een HDMI en een eigen aansluiting die kan verlopen naar de meest gebruikte aansluitingen:

Component
Composiet
VGA

Oudere xbox 360's hebben niet een altijd een HDMI aansluiting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi en duidelijk antwoord een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gwn een goed antwoord

Andere antwoorden (2)

Ik heb ze allebei en ik zie helemaal geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weenie precies wwarom je je het wilt wtene maar er zijn gewoon aparte aansluitingen voor elke en daar staat meestal wel bij vermeld of het op je ps3 kan of xbox, als je hem gwn wilt aansluiten op je tv gwn de kabels voor de desbetreffende console kopen, past altijd wel in je tv