Wie weet een goede Nederlandse instructie voor de r4 (Nintendo DS)?

Ik ben zelf een collector van Pokémon en The Legend of Zelda games, maar mijn broer gebruikt zijn r4 niet meer. Nu mag ik van hem spellen erop downloaden. Ik heb me voorgenomen spellen erop te zetten die kort zijn, die ik persoonlijk het niet waard vind om te kopen. Maar ja, geen flauw idee hoe het moet, en hij is de instructie kwijt. En uiteraard heeft hij ook geen zin en tijd om het me uit te leggen. Dus kan iemand het mij uitleggen, of heeft iemand een goed Nederlandse instructie? Graag vanaf het begin tot het eind. :3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Probeer het6 hier eens, vooral onder de meer info wordt het een en ander uitgelegd.

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja even op de betreffende kaart klikken en dan naar naar handleidingen en software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ken je de fabrikant van je kaart?Normaal staat er een website vermeld op de verpakking.Daar vind je zeker alle info,weliswaar in het Engels,maar hun software zal je nodig hebben om je kaart werkend te krijgen.

Toegevoegd na 5 dagen:
Je,mag ook met me contact opnemen,ik heb namelijk verschillende zelf geschreven handleidingen met stap per stap foto's,maar ik dien wel te weten welke kaart je precies kocht