Wanneer komt de ipod touch 5g uit?

Toegevoegd na 8 minuten:
Komt de ipod touch 5g wel zeker weten uit?

Toegevoegd na 3 uur:
oehhhh, wat atvieseren jullie dan. ? want mijn ipod 4g is kapot en ik ga een nieuwe kopen maar moet ik dan wachten op de ipod 5g of ipod 4g kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat is nog niet bekend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een iPod touch 5G zou uitkomen, dan is dat meestal in september.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog lang wilt wachten en misschien komt er dan geen 5G, dus is maar wat je wilt de 4G is prima dus die kan je gerust weer kopen.
In september gaan ze hem waarschijnelijk presenteren.. En waarschijnelijk ook de nieuwe iphone... En heel misschien een ipad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gepresenteerd meestal in september maar het duurt een maandje of 1 of 2 tot hij hier is