Waarom gaat mijn nintendo dsi niet meer aan?

Ik heb er ongeveer een jaar op gespeelt en als ik hem aandruk gaat het blauwe lampje 1 seconde aan en gaat weer uit en op het scherm gebeurt niets en hij is helemaal opgelade dus dat kan het ook niet zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Dat heb ik ook gehad, waarschijnlijk is je batterij uitgeput of er zit kortsluiting in je DSi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat hem opsturen naar Nintendo, als het goed is zit er nog garantie op, kost je niks.

Andere antwoorden (2)

Misschien een storing in de gegevensoverdracht tussen kaartje en nintendo?

Is de nintendo gevallen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit al twee keer gehad, een keer gewoon vanzelf en een andere keer omdat mijn zus mijn spinternieuwe in de grond had gesmeten. (Oke het was een gameboy, geen dsi, maar dat is ongeveer hetzelfde) Waarschijnlijk ligt het aan een storing in je spelcomputer.