Zie je deze foto op de Nintendo 3DS internet browser en zie je hem in 3D?

Zie je deze http://game7.nl/3Dindex.htm foto op de Nintendo 3DS internet browser en zie je hem in 3D? (Dus dat het logo naar voren komt.) Alvast heel erg bedankt!

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel hiermee niet het 'nep' 3d effect met de lijntjes.

Toegevoegd na 44 minuten:
De bedoeling is dat de foto in zijn geheel naar voren of naar achter gaat op het 3D scherm, hetzelfde effect dan als je bij onderstaande afbeelding scheel kijkt totdat de zwarte streepjes boven de twee afbeeldingen op elkaar zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het logo op van de link komt als "Game7.mpo.jpeg" voor.
Op mijn gewone computer maakt hij er geen 3D van, dat zou zonder speciale hulpmiddelen trouwens met geen enkele soort file gaan.
Hoe een Nintendo 3DS met een dergelijke file omgaat weet ik niet, dat zou iemand met zo'n apparaat kunnen beantwoorden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het zonder meer verschuiven van het logo zou m.i. alleen de schijnbare diepte t.o.v. het scherm beïnvloeden, voor een echt 3D effect zou de verschuiving in de twee deelplaatjes ook een verandering van het perspectief moeten inhouden.
Het plaatje voor het linkeroog zou dan minder van de "zijkanten" van de letters en het cijfer 7 moeten bevatten dan het plaatje voor het rechter oog.
De "onderkanten" van de afgebeelde letters zouden wel op beide plaatjes gelijk moeten blijven.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ook zou de verschuiving van het woord "GAME" en de ". NL" voor het linker oog meer naar rechts moeten zijn dan het getal 7, dan komt de tekst in stereobeeld echt vóór de 7 komen te staan.

Toegevoegd na 11 minuten:
"komt" in 2e toevoeging moet zijn "zal".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, hier ook: Type: JPEG-afbeelding

Andere antwoorden (2)

Nee. Dit zal ook gewoon een 2D foto zijn met 'nep' 3D effect. Voor een echt 3D effect heb je meer nodig dan wat schuine lijntjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat wist ik niet, bestaan er al speciale bestandextensies voor 3D :o? Dan denk ik wel dat het werkt, maar ik heb verder geen 3DS om het uit te proberen.... http://www.destructoid.com/make-your-own-mpo-3d-files-for-your-nintendo-3ds-197246.phtml http://www.google.nl/search?q=3ds+.mpo
Dat kan (kort gezegt dat kan je kiezen) op de nintendo 3ds kun je kiezen of je boven beeld in 3D staat of niet mijn vrienden hebben er een en als ik een foto trek komt die vanboven en je kan dan kiezen of hij in 3D staat of niet